Další aféra vylezla na povrch podle iDNES.cz. Řidič dostával na ministerstvu 60 tisíc. Prý se staral o projekty EU. Neuvěřitelné...
Není náhodou, že důvěra ve vládu se zvedá. Obrovskou zásluhu na tom má ministr, který je nazýván jako nemluvný. On totiž o co míň veřejně mluví, o to víc pracuje. Po půl roce aklimatizace snížil vysoké odměny, které byly neslučitelné s logikou funkce, vyházel spoustu nic nedělajících vyšších policistů, zavřel ústa odborům, které tvrdily, že rozvrátí policii a výsledek?
Obrovské zatýkání na všech pozicích až do nejvyšších pater, nikdo z politiků a manažerů si není jistý, po výměně nejvyšších státních zástupců začíná šlapat i tento úřad a výsledky jsou jak na dlani. Zatčen vysoký grázl z ŘSD (ČSSD) , topné oleje, šetření ve významných kauzách... A poslední:
"Spousta věcí tu nese známky trestné činnosti," tvrdí Šmerda. Kubiceho lidé podali řadu trestních oznámení.Na vnitru se podle nich manipulovaly zakázky.Řidič dostával na ministerstvu 60 tisíc. Prý se staral o projekty EU
24. ledna 2012 1:14O evropské projekty, jejichž objem dosahuje téměř půl miliardy korun, se na ministerstvu vnitra staral Marek T. Jednou byl jejich koordinátorem, jindy administrátorem nebo finančním manažerem. Jeho plat tak v září a v říjnu přesahoval 60 tisíc. Má přitom výuční list a živí se jako řidič."Marek T. zde pracoval jako řidič náměstka, avšak formálně vykazoval práci na projektech EU. Zjednodušeně řečeno: řídil auto, a ne evropské projekty," potvrdil MF DNES náměstek Radek Šmerda.
Marek T. byl třeba koordinátorem části projektu "Systém ekonomických a projektových informací v eGovernmentu" za 321 milionů. Za práci obdržel loni v září 41 194 korun. K tomu dostal desetitisíce za další projekty. Existuje podezření, že se tím z vnitra vyváděly peníze.
Kubice si přivedl policisty, kteří teď na vnitru "uklízejí" Čtěte v úterý 24. ledna
Vozil třeba dokumenty do účtárny
Řidič podle knihy jízd vozil exnáměstka Pavla Kryštofa. Toho na vnitro přivedl tým bývalého ministra Radka Johna. Nejdříve byl Kryštof šéfem odboru fondů EU, po odchodu Johna náměstkem. Vloni v listopadu jej chtěl ministr Kubice odvolat, Kryštof raději sám rezignoval.
"Marek T. pracoval jako řidič, ve zbytku času se ale podílel na projektech. Vozil třeba dokumenty do účtárny," tvrdí Kryštof.
Komentáře