Kolik odešlo do Francie peněz a jak je možné, že se dnes nikdo z vedení k hrůzným vykrádáním České republiky z Francie nehlásí?
Pro společnost EUROVIA pracuje 42 000 zaměstnanců v 17 zemích světa. Její obrat za rok 2009 činil 8,003 mld. EUR. Více informací najdete na www.eurovia.com.
Zisky ano, ztráty už ne, francouzští majitelé?
Podle dokumentů z přejímek železné slitiny ve vítkovických železárnách firmy měly odebrat o 322 tun oceli méně, než kolik později po státu žádaly proplatit.
Šéf ŘSD David Čermák se proto koncem října obrátil na Krajské státní zastupitelství v Ostravě, aby policie vše prošetřila.
"Dali jsme podnět na chybějící ocel u dvou mostních konstrukcí," potvrdila mluvčí ŘSD Martina Vápeníková.
Je to další zlodějna Eurovia CS a Strabag?
Řidiči musejí mít pevné nervy, když se chtějí dostat do Ostravy po dálnici. Podle dokumentů z přejímek železné slitiny ve vítkovických železárnách firmy měly odebrat o 322 tun oceli méně! Kde jsou?
"Namísto původně sjednaných a vyprojektovaných nosných konstrukcí mostu skládajících se z 5335 tun oceli bylo do mostu zřejmě skutečně zabudováno (dle součtu hmotností z dílenských přejímek) 5012 tun oceli, tedy o cca 322,6 tuny oceli méně, než kolik bylo ze strany zhotovitele vyfakturováno a ze strany ŘSD skutečně zaplaceno,“ napsalo ŘSD do písemného podnětu adresovaného ostravskému krajskému státnímu zastupitelství.
ŘSD už v minulosti několikrát napadlo kvalitu stavebních prací na 6,5kilometrovém úseku ostravské části D1. A protože se opakují stejná jména firem, detektivové vše šetří jako jeden společný případ. "Zpočátku šlo o oddělené kauzy, teď to ovšem šetří stejný tým," řekl ostravský návladní Radim Sobek.
Už téměř rok tak kriminalisté například prověřují, kdo může za nekvalitní náspy pod vozovkou, která se brzy po zprovoznění zvlnila.Pneumatiky a další bordel pod dálnicí místo kvalitního, zaplaceného materiálu!
Komentáře