Hodnotit v návaznosti na můj týden starý text, zda
pravdoláska volbami posílila a pokud ano, o kolik, je dosud
předčasné.
Paradox voleb je úspěch Babišova Agrofertu. Ačkoli
byli lidé zklamáni marketingovým podvodem zvaným Věci veřejné,
každý pátý volič volil marketingový podvodný projekt Andreje
Babiše. Podvodný proto, že nepřináší žádnou změnu, jen prázdná
hesla a sliby. Ve skutečnosti si Babiš žádné velké změny nepřeje,
jen zachování svých současných dotačních výhod, takže ti, co tolik
toužili po změně, zajistili vlastně to, že žádná nenastane. Ten,
kdo se nejvíce stylizoval do role protisystémové strany, nakonec
zajistí pokračování systému. Zajímavé také je, že "abelizace"
politiky tolik vadila, ale "agrofertizace" nikomu nevadí. Paradoxem
také je, že to byl hlavně deník MF DNES, kdo nejvíce kritizoval
prorůstání byznysu a politiky v osobě Víta Bárty a jeho politického
projektu VV, aby se tento list posléze stal majetkem Andreje Babiše
a propagoval prorůstání byznysu a politiky v Babišově pojetí. Dobře
mu (listu) tak.
Komentáře